poniedziałek, 2 marca 2015

Dłuuuuugo nic

Witam Was po 2-miesięcznej przerwie i właściwie to pierwszy raz w tym roku ;)
 Przez ten czas nie pisałam praktycznie wcale maili. Przyszły mi jednak 2 przesyłki, gdzie pisałam jeszcze w ubiegłym roku.


Oto zawartość :

- 4 pocztówki
- mapa turystyczna
- przewodnik
- torba papierowa
- kalendarz książkowy
- 2 naklejki odblaskowe
- opaska odblaskowa ( co widać na załączonym obrazku )







A 2 przesyłka to:

- biuletyn
- notes
- pocztówka
- długopis
- brelok - odblask
- opaska odblaskowa
- zakładka z kalendarzem



Oto wszystko co przyszło w tym roku ;)  To i tak dobrze biorąc pod uwagę to, że w tym roku napisałam zaledwie kilka maili.


Niestety muszę zawiesić tego bloga. Przyczyną jest oczywiście to, że nie mam co tu dodawać ;/ A to z kolei spowodowane jest brakiem czasu na pisanie maili. Już za 2 miesiące matura ;/ Trzeba się ostro wziąć do pracy.. Mam nadzieję, że wraz z moimi najdłuższymi wakacjami w życiu tutaj powrócę ;)

Pochwalcie się co tam u Was? ;)
Życzę Was samych obfitych przesyłek i częstych wizyt kuriera :)


3 komentarze:

  1. gratulacje:)oby więcej :D

    frikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana w wolnej chwili zapraszam do siebie.
    http://przespac-przeczekac-trzeba-mi.blogspot.com/
    oraz na
    idealna-niedoskonalosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć.
    Serdecznie zapraszam Cię na http://gryze-sie-we-wlasny-oddech.blogspot.com/
    gdzie właśnie pojawił się prolog drugiej części moja-podswiadomosc-sie-rumieni.blogspot.com
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń