wtorek, 30 grudnia 2014

Przed i po świąteczne

Witam!
Dzisiaj dodam przesyłki które dostałam przed i po świętach.

 Pierwsza przedświąteczna przesyłka:
- balon
- smycz
- długopis
- kartka z życzeniami



Druga doszła w samą Wigilię:
- miły list
- pendrive 4GB
- notes
- teczka
- foldery
- długopis
- mapki
- chustka na szyję?



I ta trzecia ostatnia doszła dzisiaj:
- 3 długopisy
- metalowy breloczek
- gumowy breloczek







A jak u Was?  Jakie plany na Sylwestra? U mnie mała imprezka ze znajomymi.

Przy okazji wystrzałowego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku ;)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję! Pierwsza też ostatnio do mnie wpadła, dwójka najlepsza, ale trzecia też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Ja na sylwestra wybieram się do znajomych. Lepszego Nowego Roku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja wpadam jutro :D
    Gratuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. EJ, co ty robisz ze dostajesz takie paczki? :-)
    Jestem nowa na twoim blogu, ale tez chce takie długopisy! ;-)

    OdpowiedzUsuń