wtorek, 2 grudnia 2014

Wtorkowe przesyłeczki

Hejka ;] Ogólnie tydzień słaby pod względem przesyłek i odpowiedzi na maila, chociaż dzisiaj dostałam jeden pozytyw ;) A oto dzisiejsze skromne przesyłki: Pierwsza z Reprezentacji Polski z rajdach terenowych ;o nie przypominam sobie żebym tam pisała ale dostałam 2 plakaty:

Druga z Gminy Pokój: - mapka - długopis - 2 pocztówki






To dopiero początek tygodnia więc mam nadzieję, że sytuacja się zmieni bo trochę pisałam przed weekend ;)
A jak u Was ;>

3 komentarze:

  1. Gratuluję :) U mnie cieniutko bo od kilku dni brak przesyłek. Przez weekend wylała się z mojego komputera fala ponad maili, ale dostałem tylko 2 odpowiedzi :) Liczę na niezapowiedziane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałem w tym tygodniu od nich przesyłkę (4 pocztówki) muszę jeszcze popracować nad tekstem chyba :p

    gratuluję przesyłek i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń